آیا محتوای هوش مصنوعی به وب سایت شما کمک می کند یا به آن آسیب می رساند؟ • Yoast

از آنجایی که ابزارهای محتوای هوش مصنوعی ایجاد محتوا را بسیار آسان می کند، اکنون تولید آن آسان تر از همیشه شده است یکسان محتوا مثل بقیه و اگر همه از یک هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده کنند، هیچ کس محتوای جدیدی ایجاد نمی کند. ما در واقع یک اتاق پژواک ایجاد خواهیم کرد که هیچ فکر یا ایده جدیدی وارد نمی شود. این منجر به دیدی محدود و غیر فراگیر از جهان می شود.

با استفاده از این ابزارهای جدید و براق، به راحتی می توانید در همه هیجان ها غرق شوید و محتوای زیادی تولید کنید. با این حال، چیزی وجود دارد که ما نمی توانیم و نباید هنگام استفاده از این AI ها نادیده بگیریم. ممکن است تعجب نکنید که استفاده از ابزار هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای خود باعث ایجاد محتوای مشابه با دیگران می شود. برای اولین بار، این برای SEO شما عالی نیست.

استفاده از اینترنت امروزی برای آموزش هوش مصنوعی مشکلات متعددی دارد. این بدان معناست که هوش مصنوعی‌ها خود نژادپرست، جنسیت‌گرا یا توانایی‌گرا می‌شوند، زیرا محتوایی که در آن آموزش می‌بینند، نژادپرستانه، جنسیت‌گرا یا توانایی‌گرا است. بیایید به چند نمونه نگاه کنیم.

شکست استخدام هوش مصنوعی آمازون

همچنین منجر به یک مسئله بسیار بزرگتر می شود که همه ما را تحت تأثیر قرار می دهد. این محتوا اغلب به هیچ وجه متنوع و فراگیر نیست. این توسط هوش مصنوعی هایی ایجاد شده است که با محتوای مغرضانه آموزش دیده اند. و این محتوا اغلب توسط یک نوع شخص نوشته می شود. بیایید به این موضوع بپردازیم و دریابیم که چه کاری می توان انجام داد!

سم آلدرسون یک بومی دیجیتال با قلب آنالوگ است و علاقه زیادی به بازاریابی همه چیز دارد. آنها علاقه خاصی به رسانه های اجتماعی دارند. آنها بر این باورند که این یک راه فوق العاده برای برقراری ارتباط با داستان و ارزش های برند شما و در عین حال سرگرمی است. و هر چه انسان بیشتری بتوانید آن را ایجاد کنید، ارتباطات بیشتری ایجاد خواهید کرد.

آواتار سام آلدرسون




منبع: https://yoast.com/ai-content/

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی اغلب فاقد جزئیات، عمق و اصالت است که می تواند به اعتبار و شهرت یک برند آسیب برساند. علاوه بر این، استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی می‌تواند کلیشه‌ها، سوگیری‌ها و شیوه‌های حذفی را تداوم بخشد، زیرا الگوریتم‌ها تمایل دارند الگوها و ترجیحات موجود را تکرار کنند.

در رابطه با این موضوع، مگی هریسون در Futurism مقاله جالبی در مورد آن نوشت ChatGPT اساساً یک ماشین توضیح خودکار است. فقط داشتن این دیدگاه، دور از فراگیر بودن، از جهات مختلف برای جامعه مضر است. این به دلیل تنوع گسترده مردم و دیدگاه‌ها در جهان ما نیست. همچنین از گروه هایی از مردم که اغلب در گذشته مورد غفلت و به حاشیه رانده شدن بوده اند، حمایت نمی کند.

مجموعه های آموزشی هوش مصنوعی تعصب دارند

فرانسوا شوله یک توییت لذت بخش در مورد افکار او در مورد محتوای هوش مصنوعی:

بخوانید:   پکن خواستار لغو فوری فروش سلاح به تایوان از سوی واشنگتن شد

حتی اگر این بخشی از مخاطبان هدف شما باشد، تنها مخاطب نیست. افراد از هر پیشینه با انواع تجربیات در حال حاضر تنها درصد کمی از صداهای شنیده شده را تشکیل می دهند.

می توانید از ابزارهای هوش مصنوعی به عنوان بخشی از فرآیند تولید محتوا استفاده کنید. با این حال، قبل از انتشار باید یک ویرایش انسانی انجام دهید. نسبت به محتوایی که از ابزار هوش مصنوعی بیرون می آید انتقاد کنید. حتما یک بررسی واقعی انجام دهید. و تنظیمات بسیار مورد نیاز را انجام دهید. شما نباید فقط لحن صدا را در محتوای خود تنظیم کنید، بلکه باید آن را از نظر تنوع و فراگیر بودن نیز بررسی کنید. شما باید هر محتوای مشکل زا را مشخص کنید. آن را تا حدی بهبود دهید که هر کسی بتواند با آن ارتباط برقرار کند و شما با آن راحت باشید.

چگونه محتوای خود را فراگیرتر کنیم

ابزار استخدام آمازون و Dall-E 2 چند نمونه از تولیدکنندگان محتوای هوش مصنوعی هستند که سرکش هستند. و عجیب نیست که ابزارهای محتوای هوش مصنوعی به همین ترتیب پیش می روند زیرا اینترنت مملو از محتوای نوشته شده است مردان سیس سفید متوسط ​​انگلیسی زبان.

دانستن اینکه از کجا شروع کنید ممکن است سخت باشد. اینجاست که ابزارها می‌توانند به شما کمک کنند تا در مسیر دسترسی به اینترنت فراگیرتر و متنوع‌تر قرار بگیرید. به عنوان مثال، تجزیه و تحلیل زبان فراگیر ما در Yoast SEO. این تحلیل جدید به شما کمک می‌کند بفهمید که چه زمانی ممکن است به طور ناخودآگاه از اصطلاحی استفاده کرده باشید که فراگیر نیست یا در واقع نژادپرست، جنسیت‌گرا یا توانایی‌گرا است.

این تنها هوش مصنوعی نیست که این تعصب را دارد. همه ما یک سوگیری ناخودآگاه داریم که سعی می کنیم آن را بیاموزیم و تکامل دهیم. این همان چیزی بود که ما را در وهله اول به اینجا رساند. همه ما باید برای نوشتن محتوای فراگیرتر بهتر عمل کنیم. تنها با صرف زمان برای نوشتن محتوای فراگیر، اینترنت امروزی را شکل خواهیم داد. این به نوبه خود به این معنی است که ما می توانیم ابزارهای هوش مصنوعی آینده را با زبانی فراگیرتر و کمتر تحقیر آمیز آموزش دهیم.

آنها ممکن است قصد ایجاد یک هوش مصنوعی جنسی جنسی را نداشته باشند، اما از آنجایی که داده‌هایی که به آن داده شده بود به سمت استخدام‌های مرد بیشتر منحرف شده بود، فکر می‌کرد که کار درستی انجام می‌دهد. اگر داده‌هایی که برای آموزش استفاده می‌کنند مغرضانه باشد، هوش مصنوعی همیشه مغرضانه خواهد بود.

ایجاد تصویر نیز می تواند مشکل ساز باشد

این مدل های زبان بزرگ (LLM) که قدرت افرادی مانند Google Bard، دستیار Bing مایکروسافت، و ChatGPT OpenAI را در مورد محتوای اینترنت امروزی آموزش داده اند. و در حالی که بیشتر مردم دوست دارند باور کنند که اینترنت متنوع و فراگیر است، اما برخی از آنها را دارد بسیار گوشه های مشکوک

بخوانید:   دودکش مهم ترین عامل مرگ خاموش است از کلاهک H استفاده کنید تا ایمن بمانید

هوش مصنوعی یا هوش مصنوعی به سیستم‌هایی اطلاق می‌شود که وظایفی را انجام می‌دهند که معمولاً به هوش انسانی نیاز دارند، مانند ادراک، یادگیری، استدلال، حل مسئله و تصمیم‌گیری. و در حال حاضر، انفجاری از ابزارهای هوش مصنوعی در اشکال و اندازه‌ها وجود دارد.

یکی از نگرانی های اصلی در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، عدم اصالت و اصالت است. در حالی که الگوریتم ها می توانند سبک و لحن محتوای موجود را تقلید کنند، نمی توانند جایگزین خلاقیت و اصالت افراد واقعی شوند.

ما باید تلاش کنیم برای جهانی که بسیار فراگیرتر از امروز است تلاش کنیم. استفاده از انجمن های عمومی در اینترنت برای آموزش هوش مصنوعی ممکن است بهترین ایده نباشد. در سال‌های اخیر این امر منجر به نژادپرستی و مغرضانه شدن هوش مصنوعی شده است.

چند نمونه

در نتیجه، سازندگان محتوا باید از داده‌ها و الگوریتم‌های مورد استفاده ابزارهای هوش مصنوعی آگاه باشند تا اطمینان حاصل کنند که محتوای آن‌ها معتبر، متنوع و فراگیر است و کلیشه‌ها یا شیوه‌های حذفی را تداوم نمی‌بخشد.

بسیاری از محتوای آنلاین نماینده نیستند

دقیقاً مانند تجزیه و تحلیل خوانایی ما، در متن شما به دنبال کلماتی از پایگاه داده ما است که نژادپرستانه، جنسیتی، غیرشامل یا تحقیرآمیز هستند. این به شما کمک می کند تا از آن کلمات و عبارات غیرشامل آگاه شوید. بازخورد و جایگزین های مناسبی دریافت خواهید کرد که می تواند محتوای شما را بهبود بخشد تا اطمینان حاصل شود که بازدیدکنندگان سایت احساس می کنند با آنها صحبت می شود. تنها با چند قدم کوچک در مسیر درست، امیدواریم همه ما بتوانیم جهان و وب را به مکانی فراگیرتر و متنوع تر برای نسل های آینده تبدیل کنیم. و برای هوش مصنوعی آینده.