با استفاده از این ابزارهای جدید و براق، به راحتی می توانید در همه هیجان ها غرق شوید و محتوای زیادی تولید کنید. با این حال، چیزی وجود دارد که ما نمی توانیم و نباید هنگام استفاده از این AI ها نادیده بگیریم. ممکن است تعجب نکنید که استفاده از ابزار هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای خود باعث ایجاد محتوای مشابه با دیگران می شود. برای اولین بار، این برای SEO شما عالی نیست.
محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی اغلب فاقد جزئیات، عمق و اصالت است که می تواند به اعتبار و شهرت یک برند آسیب برساند. علاوه بر این، استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی میتواند کلیشهها، سوگیریها و شیوههای حذفی را تداوم بخشد، زیرا الگوریتمها تمایل دارند الگوها و ترجیحات موجود را تکرار کنند.
یکی از نگرانی های اصلی در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، عدم اصالت و اصالت است. در حالی که الگوریتم ها می توانند سبک و لحن محتوای موجود را تقلید کنند، نمی توانند جایگزین خلاقیت و اصالت افراد واقعی شوند.
نمونه دیگری از نژادپرستانه شدن هوش مصنوعی است ایجاد تصویر با هوش مصنوعی. اگر می خواهید تصویری از یک زوج رمانتیک که دست در دست هم گرفته اند ایجاد کنید، غیر معمول نیست که ببینید همه ژنراتورها عمدتاً سفیدپوستان را پس می دهند. در جولای 2021، Dall-E 2 ابزار خود را بهروزرسانی کرد تا «تنوع جمعیت جهان را با دقت بیشتری منعکس کند». متأسفانه، هنوز هم عکس هایی تولید می کند که متنوع نیستند. فقط زمانی که کلمه “فقیر” را به دستور اضافه کنید، افراد رنگین پوست را نشان می دهد.
از آنجایی که ابزارهای محتوای هوش مصنوعی ایجاد محتوا را بسیار آسان می کند، اکنون تولید آن آسان تر از همیشه شده است یکسان محتوا مثل بقیه و اگر همه از یک هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده کنند، هیچ کس محتوای جدیدی ایجاد نمی کند. ما در واقع یک اتاق پژواک ایجاد خواهیم کرد که هیچ فکر یا ایده جدیدی وارد نمی شود. این منجر به دیدی محدود و غیر فراگیر از جهان می شود.
فرانسوا شوله یک توییت لذت بخش در مورد افکار او در مورد محتوای هوش مصنوعی:
منبع: https://yoast.com/ai-content/