
بروزرسانی: 24 خرداد 1404
خلاصه به روز رسانی های مهم و ویژگی های جدید در Serpstat
از راه اندازی ویژگی های جدید قدرتمند تا دیدن اینکه چگونه از آنها برای موفقیت استفاده می کنید، سال 2024 سال پیشرفت برای Serpstat و مشتریان ما بود. ما به روزرسانی هایی را معرفی کردیم که برای ساده سازی گردش کار، بهبود دقت، و ارائه بینش عمیق تر در مورد عملکرد جستجو طراحی شده اند. این ابزارها به ستون فقرات استراتژی های بی شماری سئو تبدیل شدند و به شما کمک کردند به نتایج بهتری دست یابید و در بازارهای رقابتی جلوتر بمانید.
در این خلاصه، ویژگی های کلیدی را که سال 2024 را تعریف کرده اند بررسی می کنیم و آمارهای کلیدی را به اشتراک می گذاریم که نشان می دهد شما در طول سال چگونه از Serpstat استفاده کرده اید. ما از محبوب ترین ابزارها و مناطق تجزیه و تحلیل شده به مسائل رایج ممیزی سایت خواهیم رفت. همچنین در مورد بهبود عملکرد پلتفرم و استفاده روزافزون از افزونه های مبتنی بر GPT در سال جاری، بینشی دریافت خواهید کرد.
ویژگی های جدیدی که در سال 2024 دوست داشتید
مجموعه کلمات کلیدی انبوه

ما سال 2024 را با اجرای یک ویژگی برای جمع آوری کارآمد کلمات کلیدی از حداکثر 4 گزارش در 5 منطقه جستجو با استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل دسته ای کلمات کلیدی آغاز کردیم. به سادگی لیست کلمات کلیدی خود را وارد کنید، گزارش های مورد نظر را انتخاب کنید و به انواع مختلف کلمات کلیدی دسترسی داشته باشید، از جمله:
- انتخاب کلمه کلیدی
- کلمات کلیدی مرتبط
- پیشنهادات جستجو
- جستجوی سوالات
ارتقا پایگاه داده گوگل در ایالات متحده

ما سرعت به روزرسانی کلیدواژه مان را برای همه مناطق دو برابر کرده ایم و بسیاری از جستارهای نامربوط (منسوخ، گسسته، حجم نزدیک به 0 و غیره) را در پایگاه داده ایالات متحده پاک کرده ایم. اکنون از داده های جدیدتر و قابل اعتمادتر برای SEO خود استفاده کنید.
ردیاب رتبه شتاب

در طول سال گذشته، ما بر بهبود معماری ابزار تمرکز کرده ایم و به پیشرفت های قابل توجهی در عملکرد و قابلیت اطمینان دست یافته ایم. سرعت پردازش تا 25 برابر بهبود یافته است، به ویژه در پروژه های بزرگتر با بیش از 10 هزار کلمه کلیدی قابل توجه است. اکنون، می توانید 1k کلمه کلیدی را در 2 دقیقه بررسی کنید، که از 2 تا 8 برابر سریعتر از برخی راه حل های محبوب ردیابی رتبه است. و ما در اینجا متوقف نمی شویم—هدف تلاش های مداوم ما برای پایدارتر و کارآمدتر کردن ابزار است.
تحقیقات بازار در 230 کشور

با تحقیقات بازار، اکنون می توانید بازارهای هر یک از 230 کشور تحت پشتیبانی گوگل و در ایالات متحده را برای Bing تجزیه و تحلیل کنید. بینش ارزشمندی در مورد بازارهای منطقه ای متنوع به دست آورید و دسته بندی های بازار سه سطحی را برای درک دقیق صنعت یا جایگاه خود کاوش کنید.
علاوه بر این، به اطلاعات خلاصه برای ارزیابی شرایط عمومی بازار، شناسایی روندها، و کشف فرصت ها و چالش ها دسترسی داشته باشید. این ویژگی جامع به شما این امکان را می دهد که تصمیم های آگاهانه و مبتنی بر داده های متناسب با نیازهای کسب وکار خود بگیرید.
ردیاب لینک

ما نسخه آلفا ابزار ردیاب لینک را منتشر کردیم که نظارت بر بک لینک را ساده می کند و اطمینان می دهد که هر پیوند به طور موثر کار می کند. از آن استفاده کنید تا:
- بررسی کنید که پیوندها به درستی با ویژگی ها و برچسب های مناسب قرار گرفته باشند.
- دسترسی به پیوند را بررسی کنید و مطمئن شوید که آنها به صفحات زنده منتهی می شوند.
- تأیید کنید که صفحات میزبان پیوندهای شما برای نمایه سازی باز هستند.
با ردیاب لینک، می توانید از کمپین های لینک سازی خود مطلع باشید و تأثیر آن ها را به حداکثر برسانید.
بهبودهای ممیزی سایت

ابزار ممیزی سایت برای ارائه ثبات بیشتر، عملکرد بهبود یافته و دقت بیشتر در شناسایی خطاهای وب سایت اصلاح شده است. در اینجا چه چیزی جدید است:
- پایداری بهبود یافته: ما به روز رسانی های داخلی قابل توجهی را برای افزایش قابلیت اطمینان ابزار، تضمین عملکرد ثابت و ارائه بینش دقیق تر برای بهینه سازی وب سایت شما انجام داده ایم.
- الگوریتم اسکن جدید: ممیزی ها اکنون صفحات سطح اول (آنهایی که مستقیماً از صفحه اصلی پیوند داده شده اند) را قبل از حرکت به عمق اولویت بندی می کنند. این رویکرد ساختاریافته برای یک فرآیند کارآمدتر بر حساس ترین صفحات تمرکز می کند.
- JS Crawling: به راحتی وب سایت های جاوا اسکریپت و SPA ها را برای فرصت های SEO تجزیه و تحلیل کنید. این ویژگی را با انتخاب «اسکن صفحات در جاوا اسکریپت» در بخش «URLs» تنظیمات حسابرسی خود فعال کنید.
- تشخیص خطای جدید: نشانه گذاری JSON-LD وجود ندارد: اگر داده های ساختاریافته JSON-LD در صفحات شما وجود ندارد را شناسایی کنید تا شانس خود را برای واجد شرایط بودن برای نتایج غنی افزایش دهید. توصیه ها در گزارش «همه خطاها» موجود است.
اهداف کلمه کلیدی

نیازهای کاربر آدرس به طور موثر در هر مرحله از قیف بازاریابی با ستون "نیت" جدید، در دسترس برای گوگل اوکراین و گوگل ایالات متحده در تجزیه و تحلیل سایت و تحقیق کلمات کلیدی است. این به شما کمک می کند تا هدف پشت کلمات کلیدی را درک کنید و بهینه سازی و هدف گیری بهتر را امکان پذیر می کند. 4 هدف کلمه کلیدی موجود است:
1.اطلاعاتی
2.تجاری
3.معامله ای
4.ناوبری
سازنده مقاله در ویرایشگر متن

فرآیند ایجاد پست وبلاگ را با استفاده از سازنده مقاله در ویرایشگر متن ساده کنید. این ابزار بصری شما را در هر مرحله راهنمایی می کند:
1.با تولید عناوین جذاب و مرتبط شروع کنید.
2.محتوای خود را با خطوط کلی ساختار یافته سازماندهی کنید.
3.پاراگراف های دقیق و جذاب بسازید.
4.متن خود را مستقیماً در ویرایشگر اصلاح و سبک کنید.
با پشتیبانی از تولید متن به ۲۶ زبان، می توانید بدون زحمت محتوایی با کیفیت بالا برای مخاطبان مختلف ایجاد کنید.
GPT SEO Copywriting Generation مختصر

فرآیند ایجاد محتوای SEO خود را ساده کنید و با GPT ما در ChatGPT سرعت ایجاد محتوای مختصر را برای کپی رایترها افزایش دهید. این ابزار قدرتمند به شما کمک می کند:
- مخاطبان هدف خود را برای تولید محتوایی که طنین انداز است، شناسایی کنید.
- عنوان طوفان فکری کنید و ایده های متناسب با اهداف خود را ترسیم کنید.
- تحقیقات کلمات کلیدی را با استفاده از داده های بلادرنگ از Serpstat API انجام دهید.
در زمان صرفه جویی کنید و استراتژی محتوای خود را با خلاصه های داده محور و متمرکز بر مخاطب در چند دقیقه ارتقا دهید!
مروری بر هوش مصنوعی

هنگامی که گوگل در سال 2024 بخش نمای کلی هوش مصنوعی را در نتایج جستجو منتشر کرد، بلافاصله شروع به ردیابی آن به عنوان یک ویژگی SERP کردیم. اکنون می توانید کلیدواژه هایی را که AI Overview را فعال می کنند تا تلاش های بهینه سازی خود را افزایش دهید، شناسایی کنید. در گزارش های تجزیه و تحلیل وب سایت و تحقیق کلمات کلیدی، ویژگی های SERP نمای کلی هوش مصنوعی به راحتی با رنگ سبز برجسته می شوند، که تشخیص دقیق فرصت ها برای بهبود را آسان می کند.
نمای کلی دامنه Glow Up

تجزیه و تحلیل دامنه در سال 2024 تغییر کرد: نسخه گزارش جدید تجزیه و تحلیل جامعی از دامنه را با معیارهای بک لینک به روز و معیارهای تجزیه و تحلیل جستجوی جدید ارائه می دهد. در اینجا چه چیزی جدید است:
- امتیاز دید: این معیار به روزرسانی شده دید وب سایت را در مقیاسی از 0 تا 100 درصد اندازه گیری می کند، در مقایسه با معیار «Visibility» قدیمی، که فاقد مقادیر حداقل و حداکثر تعریف شده بود، نمایش واضح تر و دقیق تری ارائه می دهد.
- رتبه کشور: موقعیت رتبه بندی دامنه را در کشور انتخاب شده نشان می دهد و بینشی از عملکرد آن در مقیاس ملی ارائه می دهد.
- رتبه دسته: دسته دامنه و رتبه آن را در آن دسته در کشور انتخاب شده نشان می دهد و به شما در درک جایگاه رقابتی آن کمک می کند.
- تعداد کلمات کلیدی بر اساس کشور: این بخش کشورهای برتر را نشان می دهد که دامنه برای بیشترین تعداد کلمات کلیدی در آن ها رتبه بندی می شود و نمایان شدن بین المللی آن را نشان می دهد.
چگونه از Serpstat در سال 2024 استفاده کردید




در سال 2025، ما خوشحالیم که به حمایت از سفر سئوی شما با ابزارها و بینش هایی ادامه می دهیم که به شما کمک می کنند تا با چالش های جدید سازگار شوید و از فرصت ها استفاده کنید. تمرکز ما بر روی ارائه منابع و داده های مورد نیاز شما برای رقابتی ماندن، صرفه جویی در زمان و دستیابی به اهداف خود باقی می ماند. در اینجا باید سال 2025 را با هم به سال رشد و موفقیت تبدیل کنیم!
منبع: https://serpstat.com/blog/results-of-the-year