
انتشار: آذر 29، 1403
بروزرسانی: 24 خرداد 1404
منبع: https://terakeet.com/blog/rethinking-the-total-addressable-market/
بروزرسانی: 24 خرداد 1404
بازاندیشی در کل بازار آدرس پذیر (TAM): یک برنامه کاربردی جدید برای برندها
93 درصد از سفرهای خرید به صورت آنلاین شروع می شود و به بازاریابان دسترسی بی سابقه ای به تریلیون ها نقطه داده مصرف کننده می دهد. با رمزگشایی این بینش ها می توانیم: اما برای درک داده ها، به چارچوبی نیاز دارید – چارچوبی که به شما امکان می دهد کل تقاضای جستجو را در صنعت خود تعیین کنید و آن تقاضا را فیلتر کنید تا منعکس کننده برند شما باشد…
The post بازاندیشی در کل بازار آدرس پذیر (TAM): یک برنامه کاربردی جدید برای برندها اولین بار در Terakeet ظاهر شد.
منبع: https://terakeet.com/blog/rethinking-the-total-addressable-market/